Tuesday, August 9, 2011

KESAH JIRAN

TINGGALKAN ULAR SAWA DEPAN RUMAH JIRAN,
begitulah tajuk sebuah artikel dalam akhbar Mingguan Malaysia Ahad lepas.

~SEMOGA MENDAPAT HUKUMAN YANG SETIMPAL DENGAN KEJAHATANNYA~

 

 

DSC02545

 

 

Samada ular ataupun tikus macam yang dibawah ni,
niat busuknya tetap sama!

 

DSC02334

Mula2 sekor, kemudian menjadi 2 ekor.
~ 2 ekor bangkai tikus ni dicampakkan didepan rumah ma~.

 

Itu belum lagi termasuk perbuatannya yang ni!

 

DSC02335Berjiran dengan samseng!

 

Mengaku bersalah dimahkamah dan didenda RM4000, tapi tidak datang meminta maaf sampai kini.
BERSALAH DENGAN SIAPA SEBENARNYA?

Walau harus dilupakan… tapi tetap kukenang sehingga akhir hayaaaat!

4 comments:

wida said...

aduh mmg susah dpt jiran x berbudi bahasa cam tu kan ma.
kalau wida..geram jugak.
kalau nak balas balik..kita ni jd 2x5 cam dia..

Dee said...

tgu raya..kot2 terbuka hati dia nak minta maaf..

Zaitun said...

Mungkin lukanya dah hilang tapi parut tetap nampak sampai bila2.

Harap ma banyak bersabar.

❦ a.y.u ❦ said...

ma...sabar ma..biarkan dia...manusia macam itu dia tak ada perasaan..sebab walau tuhan da bg balasan dia tetap tak nampak...kalau cakap pon tak guna..marah lagi la ma...so biar kan aje...