Monday, July 18, 2011

MUZIUM SENIMAN AGUNG

TERINGIN sangat2 nak pergi…
akhirnya SD bawak jugak pergi pada June lalu….

~Entry ni ketinggalan zaman…, tapi nak kongsi jugak…!~

DSC02319Comel sesangat…..
Rumah kediaman Allahyarham kini jadi Muziumnya.

DSC02323‘Eh, abang..! Tak baik ambil gambar bertiga…’

DSC02324‘Haaa … kalau berdua cam ni tak pe….’

DSC02322‘Kalau berempat cam ni…, barulah okey…’

Sebenarnya cuma kat tempat ni ajelah yang boleh diambik gambar.
Tempat2 lain, DILARANG!

~Kalau dah masuk kandang kambing…, kenalah mengembek..!
Maksudnya kenalah ikut peraturan!~

Hihihi…. sajelah entry ni nak usik2…!

6 comments:

wida said...

sibuk ker ma?lama x dgr cite...

rasp said...

rasp yg lama dok kl pun lum sampai tempat nie...

hani@debumelukut said...

kami sekeluarga peminat PRamlee.peminat tegar!

intan morsalin said...

ni kat ner kak?

Kamariah Awang said...

Wida : Taklah sibuk mana, Wida. Ma ada diMelaka, ada duatiga entry yang ma dah set. Tapi tah mans silapnya, tak menjadi pulak.. Cam ni kena masuk kelas komputer ni. Hihihi...

Rasp: Patutnya kita pi sama2 kan, Rasp? Memang kena pegi tu, sebab banyak tempat yang tak dibenarkan bergambar.

hani@debumelukut : Ma pun! kita sama2 peminat tegar...

intan morsalin: Kat Musium P.Ramlee. Kat Jalan Bunga Kantan, Setapak. Intan kena pi, seronoklah, boleh baca surat cinta Saloma untuk P.Ramlee... tulis tangan lagi..!

~iz~ said...

belum berpeluang lagi nak gi..mesti best kan..:)