Tuesday, July 26, 2011

12.2 JUTA!

 

~ Alamak… ketinggalan keretaapi lagilah ma  ni…
Entry ni sepatutnya update pagi semalam…
Nak auto pubish laa konon. tapi tak menjadi.

Gitulah kalau jadi murid baru darjah 3 guru dah mati…
Hahaha…. ~

BIAR BETUL!
Akhirnya akan sampai juga masa yang ditunggu2.
Pada 24 Sept ni… jika diizin Allah, Norman dan Memey
disatukan sebagai suami isteri.
Di TV semalam, dah resmi Reflesia akan menaja sebanyak 12.2 juta…

HAAAAHHHH!!!????  12.2 Juta?????
Nampaknya kalahlah Datuk Siti kita….
Istimewanya pasangan ni??!!
Jangan jealous u!

Kalau jealous sila buat kontraversi ‘melampau’ ….
Ramailah nanti nak menaja…

DiTv secara siaran langsung semalam (ahad),
kalau tak silap slot Nasi Lemak Kopi O
~maaflah ma tak berapa cakna~
talian bebas tol dibuka…
Biasanya hotline la dengan ucapan2 tahniah ke hapa2…
tapi yang peliknya…. tak masuk  satu panggilan pun! 

MAKA NORMAN DAN MEMEY RELEKS AJE….
DENGAN PENAJA2NYA SEKALI RELEKS…!
kenapa haaaaah?

Yang ni camane?
JADI KE TAK JADI AGAKNYA?
~Harap2 jadilah yeeer… ~

5 comments:

wida said...

yg bwh tu..kalau jd kawin mesti lagi meletops yg sponsornya..hehe

rasp said...

uishhhh kalo bagi kat saya duit sebanyak tu....
mcm2 dah leh buat kannnnnn :)

wahida said...

kalau imbas balik kisah memey ngan norman ni, saya lak yg sakit hati mama...huhu...

Zaitun said...

Biasalah bila nak kawin riuh sekampung.Harap2 jagalah kelakuan masing2 supaya pisang tak berbuah dua kali.

hani@debumelukut said...

tak de sapa nak sponsor masa kita kawin dulu...huhuhuhhuuuu...!