Wednesday, April 3, 2013

MALAM NI CUMA JALAN2 MEMANASKAN BADAN…

DAH lebih seminggu ma tak buat n3 baru.
Balik dari majlis perkahwinan di Singapura hari tu pun tak sempat jugak
nak buat apa…. letih dan letih memanjang.
Siang asyik kerja dan kerja…

MALAM ni ma merentas desa….
Ma pergi ke setiap satu blog kawan2….
Memang banyak jugak n3 dari kawan2 yang ma ketinggalan.
Ada yang  ma sempat komen…
Tapi kalau ada yang tak sempat ma tinggalkan jejak tu maafkanlah ma yer…
Yang pasti ma sudah pun membacanya….
Hehehe….

Inilah caranya ma ‘memanaskan badan’ sebelum ma  buat n3 baru.
Insya Allah….

Sebenarnya banyak yang nak diceritakan.
Tapi…. ma nak ceritakan sesuatu yang sangat2 men’teruja’kan ma…
Apalah tuuuu agaknya yer…?