Monday, April 26, 2010

MENGHILANG SEKEJAP

Pejam celek pejam rupanya dah hampir seminggu ma tidak buat entry baru. Sebenarnya ma ke KL untuk mengikuti kursus N.D.O. Program Score A.

Program Pendidikan yang TERHEBAT yang ma percaya 100% boleh menjana RM!

Program ini hanya memerlukan 4 orang downline.

Lebih 200 orang yang memenuhi Dewan Audotirium Kampus Kota Universiti Malaya, dengan penuh semangat untuk berjaya!  Kursus sehari itu membuatkan ma hampir2 terlupa usia sebenar ma.. !

USAHA TIDAK MENGENAL USIA, kamariah!

Ma tidak merasa terlalu tua untuk menyertai program ini, kerana ma dikelilingi oleh orang2 yang bersemangat HEBAT  ingin berjaya.

Ma juga hampir sebak kerana kagum dengan seorang  pemuda seusia 21tahun, yang dulunya  seorang Mat Rempit,  baru melibatkan dirinya dalam perniagaan ini  kira2 setahun, kini sudah menjana pendapatan  sehingga RM40,000 sebulan!

Dan Program Score A ini juga telah melahirkan seramai $$$

 13 JUTAWAN!!

Kalau sesiapa ingin mengetahuinya lebih lanjut…, sila email kepada kamariah579@gmail.com

MARI KITA SAMA2 BERJAYA… INSYA ALLAH!!!

4 comments:

Dee said...

satu2nya benda yg sy x minat ma..upline..downline..nih..hehehe..

Kamariah Awang said...

Ma pun elegik dengar upline... downline.. Tapi ini tidak menggunakan sistem piramid. Kalau down line kita usaha lebih, dia berhak menjana pendapatan yang lebih tinggi dari kita. Insya Allah.... Pergi dengar preview dulu. Tak minat untuk sertai, ma rasa tak rugi apa-apa tapi... kalau tidak minat untuk mendengar penerangan... itu yang lebih rugi, umpama menolak rezeki mentah2...Hehehe..

sWeEtdArLinG said...

bertemu kita di angkasa kejayaan.. HEBAT!!!!

lily lotus said...

all the best yer...