Saturday, April 3, 2010

TAKUT ISTERI

 

AMPUN.. BEGINI NIH.. KALAU PUNYA ISTERI SUPER BODY…!Gambar – ihsan Google.

ENRTY ma  “Kesah Suami Isteri” Mac lepas, memang ma pun rasa  tak lojik . Iyalah camana nak lojik.. ada ke si isteri tanamkan mayat suaminya mengedap ke bawah… ?

Tapi , kita ikuti pulak kesah kali ini.. Rasanya  kali ni ada lojiknya sikit…. Hehehe

DUA orang pemuda asyik  sebok bercerita bagaimana mereka adalah suami yang garang dan tidak pernah tunduk kepada pujukan isteri masing-masing.
Tiba-tiba datang seorang lagi rakan yang cuba memasang telinga mendengar perbualan itu.

Merekapun bertanya kepada rakan yang baru sampai itu. “Hah, macamana pulak dengan kamu?”

Pemuda itu tersenyum dan berkata: “Baru semalam isteri aku terpaksa melutut dilantai….”

Ini membuatkan rakan-rakannya itu tercengang kerana memikirkan rakannya ini adalah seorang suami yang lebih garang daripada mereka.

“ Apa yang sebenarnya berlaku?” tanya mereka lagi.

Pemuda itu  menjawab: “Dia kata… keluar kau dari bawah katil tu,  dan lawan aku macam seorang lelaki…!”

Hahaha…. Siapalah agaknya suami yang ‘bertuah’ itu  yeer??

3 comments:

amalhaj said...

assalamualaikum!
intai2 ajer jap xyah idang kopi

Kamariah said...

alhamdulillah... intai2lah selalu..

Dee said...

hahaha..yg ni mmg kelakar..dee gelak sengih2 dpn pc nih..