Wednesday, August 29, 2012

RIANG RIA RAYA

Sila layan gambar2 dari album raya aje yer…..

 

542560_492267430802419_1586425795_n

~Dengan laafas Bismillah, dan bersalawat ke atas Nabi. 
Serta doa perjalanan dan iringan doa2 dari kalian
kami berempat selamat sampai ke destinasi pergi dan   balik…..
Alhamdulillah….~

 

558205_4441967205081_1478961124_n

~Bersama keluaga Izvanov Ismail dan Dy Layla
Rumah anak saudara ma yang inilah menjadi penginapan ma ketika di JB~

 

314918_492272847468544_2048492907_n

~Ziarah juga ke rumah kawan2 sepersekolah
dari SM Tun Seri Lanang, Singapura, 1969.
Sekadar yang dapat bergambar….
Dari kiri Jameela Maricar, Aishah dan Rashidah~

217969_492274147468414_76921883_n

~Keluarga bahagia Suaida Ali…
teman sebengkel Kelab Drama Panggung Negara 1970an
Sekarang minatnya ke arah masakan.
Cuba tengok kek2 lapis Sarawak hasil airtangannya…
Cantik kan?~

~Ini pulak dirumah anak angkat ma Nyimas Asmawani.
Anak angkat ma ni pernah belajar selama beberapa tahun…
di Kusza (UNISZA), Trg.

 

~Sebelum berangkat pulang masuk ke JB,
sempat ziarah ke rumah baru anak saudara ma, Fazli.
Memang cantik rumahnya….
Mood nak balik… hehe.. sebab tu masing2
dengan baju tidur…~

 

~Hai … berapa sedap kueh mueh dihari raya….
Rojak Keling Mamak jugak yang menjadi igauan….
Tapi sayangnya tak puas makan, sebab rojak ni kehabisan,
tinggal sikit aja….
ramai sangat yang membeli….~

 

~Tak sampai beberapa minit….  dah licin!
Kuat sangat promosi ‘emak’ sampai semua anak2 pun
jadi gilerkan rojak ni… hahaha..~

5 comments:

Acik Erna said...

assalam ma..meriah raya Ma kan

GreenJade said...

Salam ma..wahhh sure ma keletihan ni..byk nye menyinggah..meriah sgt.

seronok time raya ni dpt menyambung kembali ikatan silaturrahim yg terenggang seketika..hehehe

Rasp said...

As salam Ma...
seronoknya dapat jumpa famili and sahabat handai kan...
terubat rindu....
sedapnya rojak tu....

wida said...

mcm2 jenis kek lapis kwn ma tu buat yer..rajinnya

MulutPayau said...

wahhh..seronoknya ma dapat jumpa kawan dan sedara mara....tentu meriah...