Saturday, March 24, 2012

PEJAM CELIK DAH SETAHUN

KALIAN masih ingat tak  lagi entri ma tentang 2 orang cucu ma yang lahir
cuma beza 6 jam pada 24 dan 25 mac tahun lepas?

Kalau tak ingat cuba imbas DISINI dan DISINI.

Pejam celik dah setahun tau…!

 

~Nur Kamila Afkar  Azil Hakim
dan Eizkhadeeja Afkar Azil Hizaq~

 

392368_307295552635229_100000643609833_974031_30183748_n

~Nur Kamila Afkar… pandai berjalan ketika usianya 10 bulan.
Sekarang ada hati nak melompat kedua2 kakinya…
Alamak, kesian tak menjadi… Hehehe…
~

 

310777_266446260064573_100000976033666_785975_99694290_n

~Eizkhadeeja Afkar… agak lasak sikit
Suka masuk tempat yang terceruk2..
Kalau tersepit, mulalah meraih simpati… Hehehe…~

 

 

~Tak boleh tengok pc ditinggalkan
Cepat2 dia menggantikan tempat…~

 

401276_333525420023323_100000976033666_967024_395865762_n~Sukanya diaaaaa…~

 

~Yang ni ajelah lebih selamat…~

 

~Bersama Angahnya yang sentiasa rajin melayan~

 

Lina Azil

~Selamat Panjang Umur buat anakku, Azil Hizaq
yang tarikh lahirnya sama dengan Nur Kamila Afkar.
Semoga hidup dicucuri rahmad dan keberkatan di dunia hingga ke akhirat. Amiiin…~

 

 

8 comments:

hani@debumelukut said...

Ini lah wajah2 yg membahagiakan seorang wanita bernama Ibu dan Nenek.

wida said...

x lama lagi nak sambut cucu baru lagi yer ma..
wah..makin berkembang famili ma

wida said...

x lama lagi nak sambut cucu baru lagi yer ma..
wah..makin berkembang famili ma

Zaitun said...

Salam ma...Masa berlalu begitu pantas kan...
Seronok tengok cucu2 yang begitu comel.

Selamat hari lahir buat anak ma...Azil hizaq.

Acik Erna said...

assalam ma..comelnuya cucu2 ma tu..tak puas tengok keletahnya..macam2 aksi..
selamat hari lahir buat keduanya dan jugak anak ma Azil Hizaq

L said...

semoga Allah merahmati seluruh keluarga mama.. amin..=)

jom tambah ilmu sambungan.=) http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/babi-puncanya.html

rasp said...

suka tul tengok keletah cucu2 ma...
tak lama lagi tambah lagi sorang...
smoga mereka2 menjadi cucu2 yg solehah...

Dee said...

comel betul cucu ma berdua ni ye..lasak ye jugak..