Friday, March 16, 2012

AKTIVITI ALONG

ASSALAMUALAIKUM!
Kegawatan masa buat ma tercampak jauh dari dunia maya ini.
Dalam beberapa  minggu ni, ma betul2 jadi halimunan
Sekejap ada di KT, sekejap ada di KL
Balik ke KT, pergi lagi ke KL…. tangkap bisnes besar ke?
Jadi, jangan berkecil hati…
kalau kelibat ma tidak ternampak dilaman kalian
Sebab laman ma sendiri pun, macam kematian tuan….

Okey, kali  ni ma nak cerita tentang aktiviti anakcucu ma.
Jom ikut ma ke lokasinya…..

 

 

DSC03251

 

LITAR permainan motorbike, bersebelahan dengan Stadium Tertutup Gong Badak
menjadi lokasi riadah ma dan anak2, petang 10hb Mac yang lalu.

Layankan gambar2 yang sempat ma ambil yer….
Maaf kalau ada yang terpaksa tenyeh2 mata untuk menyesuaikan tona gambar tersebut.
~Ma ambil gambar ni dari kamera  hp cap ayam ma, dan kamera si Hakim.~

 

 

432152_313771678677569_100001342176530_832967_1998222621_n

Ini bukan Along…
Ini ‘bapak sedara’ Along (si Hakim).
Iyelah…. zaman  budak2nya dulu cuma main gelek rim basikal aje… kaaaan?
 
Hehehe….

 

Inipun bukan Along….
Ini abah si Along…
Mastermind yang cita2 dan keinginannya sejak dulu tak kesampaian.
Sekarang, Alonglah yang jadi ‘mangsanya’…

 

 

Zikri pun tak melepaskan peluang mencuba, walaupun
pada hari pertama dia beraksi cuma memakai selipar.
Seliparnya menjadi haus didepan akibat tergesek diatas jalan…
Hahaha…

 

DSC03242

 

DSC03256

DSC03257

Bersiap sedia demi keselamatan……
Eizzedin Afkar @ Along.

 

DSC03261

 

 
Go, Along!

 

Alahai…! Si Angah yang imej ustazah ni pun, nak rasa jugak?

7 comments:

GreenJade said...

hehe comel2 je bapak2 tu tunggang moto comel..

ma sihat?

MulutPayau said...

Assalamualaikum ma...

seronoknya tengok dia orang tunggang motor tu....

wida said...

wah..motor sendiri ke sewa ma?
wida pon selalu lepak sini time wiken..

Acik Erna said...

assalam ma..masa along bawa..baru nampak sesuai dan comel je..he he

Ros said...

salam Kamariah,

Wahhh...hebat betoi lah permainan budak2 la ni kan....

Comel ja Kak Ros tengok si Along ni tunggang motor tu....

Dee said...

seronoknya ma..bila ma ckp psl permainan dulu cuma gesek rim basikal..dee teringat masa kecik2..itulah game budak2 lelaki..bertuah budak2 skrg kan..tp semuanya duit2..

rasp said...

untung budak2 zaman skarang kan Ma...
kecik2 dah dpt merasa bawa motor sendiri....
zaman2 kita dolu2 mana boleh...