Tuesday, June 21, 2011

FUN FAIR + PAMERAN = THUNAMI TUDUNG

 

BIASALAH
di musim cuti persekolahan baru2 ni..
selain dari majlis perkahwinan… pertunangan..
Pameran dan Fun Fair  mengambil peluang
melepas gian  pengunjung….

 

DSC02246Yana no 2  dari kiri,  siap sedia untuk menjerit….
laju giler…

EURO FUN FAIR di Tanjung….
Teket masuk RM4 Dewasa, RM2 Kanak2
Buai yang Yana naik tu, 3 token… @ 1 token = RM2
Paling tidak satu permainan 2 token…

 

DSC02242Bergaya dengan hantu…?

Ada hantu buatan lagi…
Siap terkitai2… tergayang2…
Kalau tak takut jugak, pi masuk ke dalam rumah hantu
Pi beli token.., kurang2 nak 3 token, kot…
Betul2 dia buat duit…..! hihihi…

Dan di Pantai Batu Buruk pulak….

Ada PAMERAN TAMADUN ISLAM…..


DSC02228….  di Dataran Batu Buruk

Yang menariknya
sana dan sini beraneka jualan…
terlebih hebat dari pameran….


DSC02229

Tengok tu, Yana dah ‘terberkenan’ handbag tu
Sibbaiklah, bila dibelek2…  ada yang tak berapa kemas dimata
~ Selamaaaaat  kocek ma…. Hihihi…. ~ 

Kalau gerai jualan pulak
70% jual tudung
agaknya kalau ditanya
jualan apakah yang paling laris dan menguntungkan sekarang ni
dah tentulah jawabnya
jual tudung… senang laku… semua orang suka beli tudung…

 

DSC02226 Tiba2 rasa sedih pulak tengok nasib tudung bawal…

Kalau dulu… sehelai tudung bawal yang no 1 paling2 RM40-50
kalau kena peniaga yang pegang harga ~ bila dia tengok kita nak sangat barang dia…?!~
mau jugak pergi sampai RM60-70….
Sekarang ni…. cuma RM10 ajeeee?


DSC02224                               Tudung terkini bagaikan thunami……

 

DSC02230                                   Rengkas dan mudah digayakan…

 

DSC02227Tengok tuuuu….
Sibbaik yang dikelek tu kanak2 lelaki…
Kalau perempuan, tudung cam tulah jugak maunya..!

7 comments:

wida said...

cantik blog ma ni..

eh, betul ker tudung bawal jatuh harga..smpai rm10?

sW33tdARLiNG said...

yana nak beli handbag?? tak tahu ke kakak dia tokey handbag skang ni???

Zaitun said...

Dulu masa musim tudung bawal setiap warna kak Zai beli mengikut warna baju yang ada tapi sekarang tergantung dalam almari tanpa disentuh.

fesyen tudung sekarang mudah dipakai tak payah guna banyak pin tu sebab orang suka beli.

Mak Izz said...

bestnye g funfair.. g pameran.. g booth jualan hehe! tudung bawal jenis elok ke yg RM10 tu? blh belikan utk sy tak :) sy pakai tdg x ikut fesyen, sume bedal. bawal ada, shawl ada, tudung sarung pn ada, asalkan tutup aurat kan? lgpun kalo mcm2 tudung ni lebih variasi rasanye, lain tdg lain feelnya. yg penting, dpt elakkan pembaziran ^__^

rasp said...

murah tu RM10....
anak rasp yg no 2 tetap setia guna tudung bawal...
so tudung bawal rasp semua dia guna....

Dee said...

seronoknya kat fun fair..mcm genting tuh..tp murah..

hani@debumelukut said...

byk ke shopping tudung? shopping tudung ni never ending ..ada jer kaler yg belum beli.