Monday, June 13, 2011

APA SEBENARNYA….

DALAM perjalanan balik dari jamuan perkahwinan
ma jadi terkejut.
Ma amat2i….
dari mana datangnya…..
bila masa dibuatnya…..

Ini pandangan dari tepi luar pagar rumah ma…

 

DSC02209

Tin aluminium… ditebok ditepinya…

DSC02206Dalam jarak lebihkurang sekaki tiap satunya….

 

DSC02207

DSC02208

Ada kesan dibakar…
ada beberapa batang mancis dan didalam perut tin tersebut juga ada bahan2 yang terbakar….

Tak tau sape punya kerja….
Dan tak fikir ada orang yang waras berani nak buat kerja ni.
Sebab antara pagar dan bilik yang ma sewakan tak sampai pun 2 kaki jaraknya…..

Apa pun alhamdulillah… tak ada apa..
semuanya selamat.

9 comments:

Dee said...

hmm..mmg xde keje ke org tu atau dia mmg ada niat buruk pd ma sekeluarga? moga ma sentiasa dilindungiNYA..

wida said...

apa tu ma? mercun ker..

hani@debumelukut said...

bom?

Zaitun said...

Kenapa ada manusia lakukan itu semua.

Semoga ma selamat dan sentiasa dilindungi olehNya.

rasp said...

astagfirullahallazimmm....
syukur takde benda buruk terjadi kat Ma...
semoga ma sekeluarga dilindungiNya selalu....

Kamariah Awang said...

Tk, semua...
Alhamdulillah... selamat. Cuma ma bimbang kalau2 dia letakkan minyak tanah dalam tin tsb... mungkin boleh jadi kebakaran..

Mak Izz said...

loh??!!

wahida said...

ish...sapa yg ada niat tak baik tu?

harap ma sekelurga sentiasa dilindungi olehNYA...amin...

lily lotus said...

takutnya. harap2 semuanya baik belaka. perbuatan bebudak nakal tu kot.