Friday, April 1, 2011

XXL TAK JADI HAL LAGI…

 

DSC01994 

PERTAMA kali ma melihat patung gemuk
Mungkin orang lain yang duk di KL dah biasa kot
Tapi ma … inilah yang pertama kali ma melihatnya

Rasa tertariklah pulak….

Barulah tak ada diskriminasi 
Ini barulah adil…

Walaupun  bersaiz XXXL
tak perlulah merasa rendah diri lagi…
Atau susah nak bergaya
Dah tentu di kios ini ~Giant K.Trg ~
ada menyediakan pelbagai fesyen untuk ‘si comel’

Jadi… silau2lah kesana yeeeer!

4 comments:

wida said...

hihi..comel gak patung tu.cam size sy jer..

Dee said...

kedai 'boss' kan ma? mmg byk di giant2..

GreenJade said...

nowdays dah xde diskriminasi lg utk org berbadan somel ma..

siap ade banyak butik khas utk XXXL gitu :)

Mak Izz said...

hihi.. 1st time ke ma tgk patung gemuk? skrg alhamdulillah dh byk kiosk/butik/kedai menjual bj size XXL. cuma harga tu lebih sikit la drp size normal, sbb kain pun lebih. hehehe...