Friday, April 5, 2013

TERUJA KUNJUNGAN DEE KUNTUM

20130329_221412~Dee Kuntum…. antara yang terawal follow blog matahati….~

Jumaat 29hb Mac 2013.

Ma dikunjungi oleh seorang rakan bloger, Dee Kuntum.
Walaupun ini bukan pertemuan pertama kami
tapi ini adalah kunjungan pertama Dee ke rumah ma.

Hubungan kami agak rapat.
Melalui laman blog jugak Dee telah menjadi sahabat baik pada anak ma, SD Maya.
Dan kalau ma ke KL, kami sentiasa mengambil kesempatan untuk bertemu.
Atau paling tidak Dee menziarahi ma di rumah Maya….

Inilah yang ma katakan pada n3 yang lepas ‘yang sangat menterujakan’ ma… Smile

Dee… Terima kasih kerana sudi datang….
Tak kesahlah kalau Dee  ke Terengganu untuk hadhiri
majlis perkahwinan kenalan….
Tapi masa yang diperuntukkan menziarahi ma itulah yang ma rasakan
diri ini amat dihargai. Hmmmm…

Maaf kalau layanan kami tidak seberapa…
Tapi jadikanlah sebagai jambatan yang mengukuhkan lagi
silaturrahim antara kita….

11 comments:

atty's said...

mesti seronok kan ma..kalo ada kawan dtg ziarah..oneday nak sgt ketemu ma..takecare ma.

Dee said...

ma..dee lagi teruja nak gi umah ma tau..sesat2 jalan pun takpe..hihihi..

hidangan dan layanan sgt best..insyaallah kalau dee ke terengganu lagi..bolehlah jenguk2 ma..

Kamariah Awang said...

atty: Silakan.. Sudi2kan..

Kamariah Awang said...

Dee:Insya Allah.. kita jumpa lagi. Jangan serik!

Kamariah Awang said...
This comment has been removed by the author.
Kamariah Awang said...

Dee ; Insya Allah kita jumpa lagi nanti. Jangan serik...

MulutPayau said...

Assalamualaikum ma,
wahhh...bestnya dapat jumpa rakan blogger..mngeratkan ikatan dan semoga ikatan yg terbina berkekalan...

Kamariah Awang said...

MulutPayau: Insya Allah... Begitulah hendaknya..

mamawaiz said...

wah...kak dee dtg rumah ma ye. wida yg dekat ni pon tak smpai2 lagi rumah ma..hehe

Kamariah Awang said...

Wida mamawaiz: Wida nak tunggu kad jemputan baru nak datang, kaaan? Hehehe...

GreenJade said...

best kalu dpt jumpa live in person kan ma..

sy ni dh byk kali ke Ganu tp asik telupa nk ding dong ma..