Monday, February 18, 2013

SELAMAT ‘JALAN’ FIZZ FAIRUZ

TUMPANG LALUUUU….
Ma buat komesial break jap…
Abaikan dulu janji ma nak sambung n3 FAMILY TRIP DIRAYA CINA buat
sementara, okey?
Bagi peluang ma komen kondem kisah cinta Almy Nadia
dengan Fizz Fairuz dulu….
Tengah panas berapi2… berasap lagi niii… Keh3…

Ma memang sensitif dengan kesah cinta.
Ma tak boleh dengar orang putus cinta, ma kesian…
~Kalau cinta monyet tak kesahlah.
Biarlah dia bergayut dari dahan ke dahan.~

Bagi ma cinta bukan boleh dibuat main2…
Cuma orang yang tak ada perasaan aje sanggup buat orang kecewa…
Hmmmm…. Sad smile

DSC03933

Legaaaaaa rasanya hati ma bila dengar berita Fizz Fairuz dah bertunang.
Bertahun2 bermain teka teki dan sekarang tiada penantian lagi buat Almy.
Alhamdulillah…
Perempuan yang setia hanya untuk lelaki yang setia….

Walaupun dikatakan Almy terkejut dengan berita pertunangan Fizz Fairuz tapi
rasanya Almy memang sudah bersedia kot….
Cuba baca n3 yang pernah ma tulis tentang kisah cinta mereka DISINI

Kalau dulu Almy selalu kelihatan kabur untuk menjawab soalan2 cepu CEmas
dari wartawan, bimbang kemungkinan jawabannya akan menjatuhkan
maruahnya sebagai wanita, disamping mengharap yang positif antara
dia dan Fizz, sekarang Almy sudah boleh berikan ‘jawaban’ telus dan ikhlas.

‘Katakan TIDAK pada FIZZ!’ Smile 
‘Boleh BLAH!’ Smile

10 comments:

Carlos Santiago said...

paling xsuka kisah cinta...hahaha

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Salam Ma, yerlah dah bercinta semua orang tahu, tiba-tiba bertunang dengan orang lain.

Almy anggaplah yang dia bukan yang terbaik untuk awak.

Rasp said...

Tak suka dengan mereka yg suka mempermainkan cinta....huummpphh!

Bukan jodoh almy lah tu...

Kamariah Awang said...

Carlos Santiago: Awak tak suka kisah cinta, awak suka main tembak2 yer..?! Hehehe...

Kamariah Awang said...

Kunang-kunang: Yerlah. Kita doakan Almy cepat dapat pengganti yang lebih baik dari Fizz.

Kamariah Awang said...

Rasp : Ma pun!

mamawaiz said...

bertunang dgn sape ma?
haii ketinggalannya saya dgn isu semasa skrg ni..huhu

Kamariah Awang said...

mamawaiz: Katanya dengan peminat sendiri... Gitulah... Kesian Almy, kan?

GreenJade said...

mmg bagus pecah tembelang pok fizz tu ma..sian almy main tarik2 tali selama ni kan..

moga almy dpt pengganti yg lebih baik. Aamiin..

Kamariah Awang said...

GreenJade: Sama2lah kita doakan..