Wednesday, April 25, 2012

WW # KESEMPATAN DIUSIA EMAS

DSC03368

10 comments:

wida said...

kalau kat pantai lagi best ni ma

Acik Erna said...

best nya relax dirumah..atas buaian lagi..

Zaitun said...

Merehatkan minda.

Kat rumah saya pun ada buai ma tapi seganlah pulak nak baring kihkihkih...

Kamariah Awang said...

Wida : Ini memang suasana pantai, di Kuala Sedili, Wida.... Cuma pantainya kena berjalan sikit, tapi pasirnya masih pasir pantai lagi....

Kamariah Awang said...

Acik Erna : Memang best nampaknya, tapi ada ke masa kita nak berbuai gitu? Kita selalu dihambat waktu, nak duduk berbuai pun teringatkan kerja, jangan kata nak terlelap... Hehehe...

Kamariah Awang said...

Zaitun : Iyerlah, Zai... Sebagai wanita kita ni memang segan nak berbaring secara terbuka gitu, kan... Hihi..

MulutPayau said...

wahh..bestnya dapat berbuai...

GreenJade said...

wahh heaven nye ma nk pulak lawan dgn angin sepoi2 bahasa..mmg berat je kelopak mata.hehe

Kunang-Kunang said...

Salam Ma,

Kuala Sedili, sedap nama kampong tukan.

Seronoknya dapat jumpa adik beradik ni yer. Semoga Ma adik beradik bahagia selalu.

Nisa said...

I wish I had that! Dah lama teringin...