Monday, April 23, 2012

TERIMA KASIH FB

Suaida Aliposted toZaiton Omar

April 6

Ton, Alhamdulillah.. dah dpt berhubung dgn Kamariah Awang,
yg dah lama kita cari. Insyaallah , mudah2an Allah perkenankan
tok bertemu dgn atau sekurang2nya dpt berbual dgn Kamariah.

Like ·

    • Zaiton Omar Kita dah beritahu pada dia.
      Dia kata mungkin dia Kenal .
      Masa tu kita pun tak add awak lagi.
      Kerana ' seri muka' kita cuba dptkan FB awak.
      Dan kita cuba beritahu dia.
      Rohayah pun dah jadi rakan FB Kamariah.
      InsyaAllah , atur aje pertemuan dgn nya,
      sampai dia.

      April 6 at 3:53pm · Unlike · 1

    • Kamariah Awang Alhamdulillah... berjasa sungguh fb..
      Ramai jugak kawan2 yang terputus hubungan
      dapat kembali bertemu. Terima kasih Zaiton Omar kerana
      mempertemukan, dan terima kasih buat Suaida Ali
      kerana masih ingat saya....
      Mudah2an kita dapat berjumpa yer...
      Baru aje ziarah Eton di Singapura minggu lepas.
      Dapat melepas rindu...
      Mungkin June ni, kama balik lagi...

  • Syukur alhamdulillah…
    selepas status ini, Suaida Ali yang ma kenali ketika menyertai
    Bengkel Kelab Drama Panggong Negara dibawah
    bimbingan Allahyarham Salim Bachik  di Singapura
    disekitar 70an dah dapat berhubung kembali.

  • Jom pembaca dan rakan2 blogger sekelian…
    Kita manfaatkan FB….
    Bagi sesiapa yang belum menjadi rakan FB ma
    Sila… add Kamariah Awang.
    Ma menggunakan nama sebenar dengan niat
    agar dapat bertemu kawan2 lama.
    Bagi sesiapa yang menggunakan nama samaran dalam fb
    @ blog kalian tinggalkanlah sedikit pesanan dalam
    peti mesej ma yer, supaya ma tak kabur….

  • Jangan jadi macam ni dah lah …
    Hehehe…. sorry…!

9 comments:

rasp said...

nie lah antara kebaikkan berFB kan Ma...
dpt jumpa teman2 lama yg dalam lama terputus hubungan tu...

Amie said...

selamat pagi Ma,
nanti amie add ye, tq.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ada baiknya juga ada FB ni kan..

dapat berhubung semula ngan org yg dah bertahun2 kita xjumpa...

asalkan kita gunakan FB dgn cara yg btol..

Kamariah Awang said...

Rasp : Iye tu, Rasp. Ramai yang dah jumpa, tapi ramai lagi yang belum dapat dihubungi.

Kamariah Awang said...

Amie : Iye, Amie... Ma mengalu2kan. Bukan saja berFB, kalau datang ke Terengganu, silalah singgah dirumah ma, kita eratkan lagi silaturrahim antara kita....

GreenJade said...

sy pun ramai dpt bertemu kembali dgn kwn2 lama ma..mmg FB ni dah macam jejak kasih..hehe


err..nnti nk cari & add ma di fb lah hehehe

Kamariah Awang said...

GreenJadw : Okey2... sangat mengalu2kan..

Myra Jay said...

dlm FB ada baik & buruknya. kita buat prkara yg baik & tinggalkan perkara yg buruk

Zaitun said...

Memang banyak baiknya kalau berfb,kawan atau saudara mara yang dah lama tak ketahui akan boleh dijejaki semula.

Saya tak ada fb ma hehehe.....