Monday, December 19, 2011

MAJLIS MAKAN MALAM SABASUN BERSAMA PEMBEKAL

ISNIN @ 12.12.2011
MA terima undangan dari SABASUN HYPErRUNCIT yang meraikan pembekal2
IKSnya di Stadium Negeri Terenganu pada 12.12.2011, jam 8.30 malam.

 

DSC03027

DSC02940

DSC02941

Tidak melepaskan peluang…
Bersama Siti Rafidah @ Along…..

 

DSC02944

…. dan 2 kawannya.
Mereka2 ini adalah promoter2 yang berjaya.

 

DSC02943
Ramai yang hadir…..

 

DSC02942
Ada muzik pengiring….

 

DSC02950

Dah makan kenyang2, siap dengan  hidangan salat dan disertnya yang sedap…
ada pulak hadiah bertuah…
Nampak tak diatas meja tu?
Suatu kelainan, apabila yang dicabut nombor bertuah tu, adalah nombor pada meja…
Setiap meja yang bertuah, kesemua tetamu yang ada dimeja tu akan menerima hadiah.
Kalau 8 orang, kelapan2nya akan menerima hadiah.
Hebat kan?

 

DSC02958

Ma pun bertuah…. Inilah hadiah bertuah ma….

 

DSC02960

Hadiah bertuah ma ni, dapat dipintu keluar….
Semua tetamu yang nak balik dapat! Hehe…..

Nota Kaki:

Tolong doakan….
Malam ni ma bertolak balik ke Singapura….
Dah lama tak jumpa kakak2 dan anak2 saudara…
Rindu pulak rasanya….
Sejak aidilfitri lepas, janji nak balik tak tertunai…
Ada saja halangannya.

Ma juga akan pergi ziarah ke rumah sepupu dan kawan2 ma
Baru2 ni ada 4 jemputan kemajlis perkahwinan anak2 mereka yang ma tak dapat hadir…..
Adui…. maklumlah rumah ma ni kan ‘dekat’ ajeee…
DiSINUN!  Hehehe…..

5 comments:

atty's said...

semoga ma selamat pergi dan balik ye..takecare

rasp said...

meriah gak majlis tu ye Ma...
smoga Ma selamat pergi dan balik...
enjoy and take care!

wida said...

baguslah sabasun buat cam ni...

selamat jalan ma:)
hati2 yer

MulutPayau said...

Assalamualaikum ma..
Meriah jugak ya majlis tu....
Semoga ma selamat pergi dan balik...

Hassan said...

Salam Sejahtera
Blog yang menarik ~~~