Thursday, November 24, 2011

CHANSELLOR 77?

 

kete

Jenis Kereta : Chansellor
CC : 2.2
No Plat : Chansellor 77

 

 

DSC02862

Cuba perhatikan lampu belakangnya…..?!

11 comments:

wida said...

lain dr yg lain..x pernah nmpak pulak.kt KT kan ma?

Dee said...

org ada2 kot ni ma...

Acik Erna said...

Kamariah..tak pernah nampak tu..kenapa lampunya..sebab tak menyala sebelah ke..

Kamariah Awang said...

@Wida : Sebenarnya ma nampak kereta tu kat d simpang empat darul iman... Peliklah rasanya, tak pernah jumpa kereta jenis Chancellor... Tak taulah kalau2 ma ni terlepas pandang...

Kamariah Awang said...

@ Dee : Mula2 ma rasa cam tu jugak... Mungkin milik Chancellor U mana2 kan, tapi kemudian datang fikiran lain.. Hehe...

Kamariah Awang said...

@ Acik Erna : Hehe.. bukan kerana lampunya menyala sebelah... tapi kerana bentuk lampunya tu macam kereta Waja... Betul ke.., maaf kalau ma tersalah pandang...!

Zaitun said...

Tak pernah tahu dan tak pernah tengok.

Kamariah Awang said...

@ Zaitun : Sebenarnya ma was2, betul ke ada no plat camni?! Yang biasa2 plat yang guna nama Proton, Produa, Waja tu biasalah ye tak?

MulutPayau said...

Tak pernah tengok keta mcm ni...

Kamariah Awang said...

@MulutPatau : Satu dalam seribu kot... Waja jadi Chansellor... Hehehe...

GreenJade said...

ada jenis keta ni ma..masa launch dulu ada cerita Proton Chancellor ni..similar to waja tp enjin dia kalu x silap mitsubishi..