Thursday, May 26, 2011

SETELAH 2 BULAN

MASIH ingat lagi tak entry ma 2 bulan lepas?
Nur Kamila Afkar dan Eizzkhadeeja Afkar
Dua bersepupu yang lahirnya 24 & 25 Mac,
tapi cuma selang 6 jam?

DSC01993

~Imbas kembali~
Nur Kamila Afkar dan Eizzkhadeeja Akfar
kini 2 bulan usianya

Setelah 3 hari dirumah ma,
~hampir 2 bulan di rumah Wannya di Kuala Berang~
Jaja (panggilan manja untuk Eizzkhadeeja)
berangkat pulang ke Paka.

Sekejap riuh sekejap sunyi rumah ma…
Si Zikri pun bersungut
terasa kesunyian….
sedang beramai2
tiba2 balik ke rumah masing2…


DSC02182

Wajah terbaru Eizkhadeeja… Tembam pipinya…
Dah pandai respon bila diagah.

DSC02167 Dah semestinya si mata sepet ini, Nur Kamila.
Betul2 mata ayahnya….
Pun dah ada respond bila diagah.


Terhibur kalau lihat reaksinya
Macam dah dewasa benar, kan?
Begitulah…. kalau orang teringin dapat anak lelaki niii
~keempat2 anak Hakim perempuan~
Dahlah mukanya macam boy
Pakai bajupun kaler boy
Jangan pulak esok2 bila besar jadi tomboy!
Tak rela nenek!!
Hahaha…

7 comments:

wida said...

comelnya..rmbut terpacak tu

Zaitun said...

Seronoknya bila dah ada cucu,meriah rumah.

sW33tdARLiNG said...

mana tak pakai ke baju mama kasi? ke simpan buat raya?

Marina Monroe said...

Seronok dpt cucu, penghibur lara..

hani@debumelukut said...

hanya nenek yg tahu camna seronok nya ada cucu..tahniah

wahida said...

comelnya baby2 ni...geram je tgk...montel2...rasa nak geget2 je...

Mak Izz said...

dua2 tembam, si khadeja tu jelir lidah pulak. comel sgt2!