Sunday, December 16, 2012

APA DAH JADI?

YA…, apa dah jadi ni?
Nak kena tutup ke blog ma ni?
Kataaaa Penulisan Itu Jiwaku?
Dah tak ada jiwa lagi keeee???

Nak kata tak ada xtvt
Banyaaak….!
Baru2 ni ke Putrajaya berkursus…
Seminggu selepas tu berhimpun pulak di PWTC
Tak update pun n3?!

Tadi pulak… seharian berkarnival….
Rasa macam tak ada hatilah nak kongsi..
Rasa macam … ‘orang tak peduli pun apa yang aku buat?’

Hmmm….

Tapiiii…
Eh, nanti!

Tetiba teringat pada satu ungkapan…

“JADIKAN DUNIA SEBAGAI ALAT, JANGAN JADIKAN DUNIA SEBAGAI MATLAMAT.” 

Apa kata  kalian?

4 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam Ma,

Pasa kat ani menulis ni ada masa pasang ada masa surut. Bila lapang bolehlah share cerita aktlvltl tu.

mamawaiz said...

jgn lah tutup ma....
kitaorg tahu, ma tu bizi..hehe.kalah YB

mama_saly said...

salam..
owh org teganu ya..
sama sy..

hehe salam kenal n follow sini 89

Zaitun said...

Ma merajuk ke? siapa kata tak ada orang peduli...saya baca semua n3 ma walaupun kadang2 tak meninggalkan jejak.